Wednesday, April 13, 2011

Hati ini sunyi..:(

Baru 3 hari cik abg aku outstation..dah rasa gundah gelana jiwa dan raga ni..bukannya tak biasa aku kena tinggal..sebulan sebelum berkahwin pun dah merasa..sorang2 jer buat preparation..dalam tempoh 8 tahun kahwin, ni, blh kata dalam 3,4 kali gak la aku kena tinggal..sepatutnya aku dah ok jer kan..ni, rindu semacam pulak..hehhe..penangan angin timur tengah kot ni..aduh, mcm mana la keadaan aku thn depan..sbbnya aku akan balik for good..tinggal cik abg sorang2 kat sini..apa nak buat, tanggungjawab mendidik anak2 istimewa terlalu berat untuk aku lepaskan..bukan kerana duit, tp kepuasan hati dapat melihat peningkatan dalam diri mereka..terutama memandang wajah mereka yg begitu jujur..ya Allah, terima kasih kerana memberi aku peluang ini..walaubagaimanapun, sekiranya anak2 aku memerlukan ayahnya berada disamping mereka, aku rela melepaskan kerjaya aku ini, kerana anak adalah amanah Allah yg harus aku pikul...tp aku kena balik dulu untuk pastikan keadaan...mudah-mudahan, anak2 aku adalah anak2 yg kuat semangat seperti aku dan suamiku..

Abang..i need u more than u know..miss u darling...

1 comment:

:.noRuL.: said...

hai kak,

update ler lg blog nie...

:)